میخاستم بش پیام بدم مثلا ببخشید ک تو حال خوبم عصبانیم کردی یا مثلا ببخشید ک ی عالمه فکر بد با حرفت هجوم اورد ب من یا مثلا ببخشید ک باعث سردردم شدی یا ی متن بفرستم... نه هیشکدوم اون حق نداشت منو ناراحت کنه...xa0...