
این چنین ب طوفان تن مرا سپردی......
ادامه مطلب
با خنده و شوخی ی جوری حالشو گرفتم ک گه نخوره زر زر کنه جلو من از قول یکی دیگ ب همین سادگی...
ادامه مطلب
هه مزخرفه ک ما خواننده های مورد علاقمونم ی روزی با هم فیت دادن؟ وقتی میگفتم محسن های یگانه و چاوشی میخندید... امروز ی لحظه کلا تصورش کردم... فکر اینکه این آدم با این ویژگیها ی روز ی حس عجیب غریب بش داشتمک الان فقط چند تا زخمه... ی ویس واسم فرستاده بود «وقتی رفتی» و میخوند هر وقت ک بارون میزنه تو رو کنارم میبینم حس میکنم پیش منی هنوزم عاشقترینم من چقد عاشق بارون بودم چققققد تو حیاط پشت تلفن میکشیدمش تو حیاط تا اونم خیس شه اونم دوس دخدرش میگفت استارتشون اخرین باری بود ک بارون اومد این اهنگو قبل او...
ادامه مطلب