
برام کامنت گذاشته: xa0 سلام خوبیxa0وبلاگتون خیلی زیباستبه منم سر بزنید لطفاxa0ی خواهشاگه ناراحت نمیشی شمارتو بهم میدیقول میدم پسر خوبی باشم و مثبتهر وقت گفتی از زندگیت میرم بیرونتوروخدا پسرجنوبی رو اذیت نکنمن 25سالمه بوشهرشما چی؟ xa0 xa0 الان معلوم نیس برا چند نفر کپی کرده نه؟!!!...
ادامه مطلب