خدا جونی اینکه اینقد نترس و کله شق و بیخیال شدم همش بخاطر اینه ک « بسته ام در خم گیسوی تو امید دراز » خیلی شدید مطمعنم هوامو داری :)...
بعد ی هفته قاصدک و بیخیالی های قشنگ من :)...