
صبح با دهن پر از خمیردندون جلو آینه داشتم ادا درمیاوردم بعد یادم اومد بش سلام صب بخیر نگفتم، ی کم خودمو لوس کردم گفدم اوووخ خب میخاستم با صورت تمیز بگم سلام ب روی ماهت! صورتمو شستم سلام گفتم از جلو آینه اومدم کنار و همچنان بسته ام در خم گیسوی تو امید دراز...
ادامه مطلب
نمیدونم چرا ولی دیگ هیچ علاقه ای ب اینکه رژ صورتی رو دو سه دور بکشم رو لبم و جلو اینه لبخند بزنم ندارم ترجیح میدم ی دور اروم رو لبم باشه و فقط صورتم از حالت مرده بودن دراد حتی هیچ علاقه ای ندارم ک ریملو دو بار بکشم رو مژه هام مژه هام فر بخور ترجیح میدم نرم فقط نقش شونه کردن و ی خرده مشکی شدن داشته باشه ی خرده الان از اینم خوشم نمیاد ک تو چشمم مداد بکشم زشت اورجینال بهتره خیلی بهتر خودمم لاقل ن واسه خوشایند کسی واسه خودم...
ادامه مطلب